Com fer créixer el nostre negoci amb les xarxes socials

Com fer créixer el nostre negoci amb les xarxes socials

Internet posa a la nostra disposició moltes eines que poden ajudar en molts aspectes el nostre negoci, però cal saber com utilitzar-les i quines d’aquestes eines ens poden ajudar i quines ens poden perjudicar. No hem de forçar-nos a utilitzar totes les eines disponibles, i no estem perdent potencials clients per no fer-ho, encara que ens pugui donar aquesta sensació quan descobrim noves possibilitats. Hem de fer és un anàlisi estratègic per triar aquelles eines que ens puguin resultar útils pel nostre negoci, tot fent una anàlisi del tipus de negoci que tenim, la fase de desenvolupament en què ens trobem, els recursos dels que disposem, etc.

Avui dia, no tenir perfil a les xarxes socials suposa la mort anticipada d’un negoci, ja que perd moltíssima potencia i visibilitat davant d’aquells negocis que sí que el tenen. Les xarxes socials donen molta visibilitat i serveixen de plataforma per contactar amb clients potencials. Les xarxes socials resulten molt útils en negocis B2B i B2C, però cada una d’elles té les seves normes.

La promoció del teu negoci en les xarxes socials requereix d’un treball específic i una planificació concreta per assolir els objectius que busques. No és fàcil fer una bona estratègia promocional pel teu negoci, per això la millor opció és fer una formació específica i treure profit a les avantatges que t’ofereixen les diferents xarxes socials.

Al centre de formació ESEC estan preparant un curs anomenat “Estratègia Digital: Com aprofitar les xarxes socials pel meu negoci”, que tindrà lloc els dies 12 i 14 de desembre de 16h a 19h al centre ESEC, de Sabadell. En aquest curs podràs conèixer les oportunitats que ofereixen les principals xarxes socials, adquirir el criteri necessari per saber escollir quines són les xarxes socials adequades, el to i l’enfocament idonis. També podràs saber com treure profit d’un bloc d’empresa i tenir eines per prendre decisions més encertades en el camí de l’estratègia digital.

En aquest curs es parlarà de la comunicació 2.0 i les xarxes socials, de Facebook, Twitter i Linkedin, de blocs corporatius, faràs una aproximació al màrqueting de continguts i coneixeràs algunes tendències en màrqueting digital.

esec-cursos-formacio-sabadell