Sabies que LinkedIn va fer públic un estudi de paraules en castellà que cal evitar si vols cridar l’atenció?

Sabies que LinkedIn va fer públic un estudi de paraules en castellà que cal evitar si vols cridar l’atenció?

Aquest passat gener, LinkedIn va publicar aquelles paraules que, tot i que es repeteixen amb molta freqüència, cal fugir d’elles per potenciar l’estratègia diferenciadora de persones i empreses que volen destacar en aquesta xarxa.

keywords-linkedin

Si volem que el nostre perfil estigui millor posicionat i resulti més original i atractiu hem d’evitar els vocables:

apassionat

creatiu

motivat

estratègic

especialitzat

lideratge

multinacional

responsable

expert

experiència internacional

Especialment a evitar per perfils professionals ja que el 60% dels tècnics de Recursos Humans es recolcen en aquesta xarxa per a la cerca de treballadors, de manera que, seria interessant que tinguem molt presents les keywords que farem servir si volem aconseguir més visibilitat i diferenciar-nos de la nostra competència.

prestigio-linkedin

Si encara no tens clar perquè la teva empresa i tu heu de tenir presència a LinkedIn a continuació et deixem les 5 raons principals per les quals no pots deixar passar més temps en obrir el teu compte i tenir-lo al dia.

                                                                                                           arrows-147745arrows-147745arrows-147745

1.- PLATAFORMA PROFESSIONAL PER EXCEL.LÈNCIA

Amb gairebé més de 650 milions d’usuaris al món, ningú no dubta que LinkedIn és una eina de gran valor per a tots els negocis B2B.

linkedin

2.- EXCEL.LENT CANAL DE NETWORKING

Actualment, LinkedIn és la plataforma ideal per a establir relacions professionals i estar en contacte amb persones amb interessos professionals comuns. Si ja despuntava una clara tendència a les connexions professionals a través de canals digitals, aquesta s’ha consolidat arrel de la Covid-19

3.- CONSTRUCCIÓ DE MARCA I PRESTIGI

Mitjançant la creació d’una pàgina d’empresa o perfil personal acurat i amb informació rellevant i aportant contingut de qualitat i d’interès per al teu públic objectiu de manera que et valorin com una font d’informació fiable i actualitzada de referència. De la mateixa manera, comentar i interactuar amb les pàgines i publicacions d’altres usuaris i empreses seguint una cuidada línia que transmeti la nostra cultura empresarial.

4.- VISIBILITAT

Estar a LinkedIn és estratègia clau de la visibilitat online d’una marca personal o d’empresa. Avui en dia no és suficient amb tenir presència a internet. Cal que et vegin i et trobin. És per això que estar a LinkedIn és estar a un aparador on exposar la teva marca davant de milions d’usuaris on gràcies a una actitud pro-activa i a les eines de segmentació, els teus potencials clients o reclutadors poden localitzar-te i mantenir el contacte amb tu i la teva empresa.

visibilitat-a-linkedin

5.-   COMUNICAR NOVETATS, ESDEVENIMENTS, ACTES

Comunicar, comunicar, comunicar,…tot allò que considerem d’importància i que volem donar a conèixer. LinkedIn ens facilita poder informar i arribar d´una manera més directa i àgil a un públic més ampli.

Vols conèixer més d´aquesta fantàstica eina i potenciar les relacions comercials?

Inscriu-te al curs

POTENCIAR LES RELACIONS COMERCIALS AMB LINKEDIN