Sabies que LinkedIn va fer públic un estudi de paraules en castellà que cal evitar si vols cridar l’atenció?
Aquest passat gener, LinkedIn va publicar aquelles paraules que, tot i que es repeteixen amb molta freqüència, cal fugir d’elles per potenciar l’estratègia diferenciadora de persones i empreses que volen destacar en aquesta xarxa.
Si volem que el nostre perfil estigui millor posicionat i resulti més original i atractiu hem d’evitar els vocables:
apassionat
creatiu
motivat
estratègic
especialitzat
lideratge
multinacional
responsable
expert
experiència internacional
Especialment a evitar per perfils professionals ja que el 60% dels tècnics de Recursos Humans es recolcen en aquesta xarxa per a la cerca de treballadors, de manera que, seria interessant que tinguem molt presents les keywords que farem servir si volem aconseguir més visibilitat i diferenciar-nos de la nostra competència.
Si encara no tens clar perquè la teva empresa i tu heu de tenir presència a LinkedIn a continuació et deixem les 5 raons principals per les quals no pots deixar passar més temps en obrir el teu compte i tenir-lo al dia.
1.- PLATAFORMA PROFESSIONAL PER EXCEL.LÈNCIA
Amb gairebé més de 650 milions d’usuaris al món, ningú no dubta que LinkedIn és una eina de gran valor per a tots els negocis B2B.
2.- EXCEL.LENT CANAL DE NETWORKING
Actualment, LinkedIn és la plataforma ideal per a establir relacions professionals i estar en contacte amb persones amb interessos professionals comuns. Si ja despuntava una clara tendència a les connexions professionals a través de canals digitals, aquesta s’ha consolidat arrel de la Covid-19
3.- CONSTRUCCIÓ DE MARCA I PRESTIGI
Mitjançant la creació d’una pàgina d’empresa o perfil personal acurat i amb informació rellevant i aportant contingut de qualitat i d’interès per al teu públic objectiu de manera que et valorin com una font d’informació fiable i actualitzada de referència. De la mateixa manera, comentar i interactuar amb les pàgines i publicacions d’altres usuaris i empreses seguint una cuidada línia que transmeti la nostra cultura empresarial.
4.- VISIBILITAT
Estar a LinkedIn és estratègia clau de la visibilitat online d’una marca personal o d’empresa. Avui en dia no és suficient amb tenir presència a internet. Cal que et vegin i et trobin. És per això que estar a LinkedIn és estar a un aparador on exposar la teva marca davant de milions d’usuaris on gràcies a una actitud pro-activa i a les eines de segmentació, els teus potencials clients o reclutadors poden localitzar-te i mantenir el contacte amb tu i la teva empresa.
5.- COMUNICAR NOVETATS, ESDEVENIMENTS, ACTES
Comunicar, comunicar, comunicar,…tot allò que considerem d’importància i que volem donar a conèixer. LinkedIn ens facilita poder informar i arribar d´una manera més directa i àgil a un públic més ampli.
Vols conèixer més d´aquesta fantàstica eina i potenciar les relacions comercials?