Com millorar les teves habilitats comercials

Com millorar les teves habilitats comercials

Tenir una estratègia comercial a l’empresa és tant o més important que disposar d’una estratègia de màrqueting, financera i d’innovació. Les vendes són el combustible que farà emprendre el camí de l’èxit del nostre negoci.

Una estratègia comercial centrada en les noves tecnologies, com les aplicacions mòbils, les tendes online, el posicionament SEO o les xarxes socials, ens ajudaran a consolidar un volum de peticions i de nous clients per a la nostra empresa molt beneficiós. Però, tot i així, necessitem persones capacitades per tancar totes aquelles operacions originaries de les nostres estratègies de marketing. Una persona dins de la nostra estructura empresarial capaç de tancar operacions, arribar a acords i aconseguir contractes que ajudin a la nostra empresa a arribar als objectius.

¿De què ens serveix rebre sol·licituds de pressuposts per internet si després no som capaços de tancar-los?

Al centre de Formació ESEC de Sabadell oferim cursos online per millorar les nostres capacitats comercials. Podem trobar cursos online de 6 hores que ens ajudin a millorar la nostra comunicació telefònica, l’atenció al client, els nostres arguments comercials, la concertació telefònica, el tractament de les objeccions… Podem trobar més informació aquí:

http://www.esec.cat/cursos-online.asp

Business woman with face out of focus shakes hands with business man who can see only the hand.

¿Coneixeu el procés AIDA?

Les sigles AIDA són molt utilitzades en el món de les vendes i del marketing. Fan referència a les sigles d’ “Atenció”, “Interès”, “Desig” i “Acció”.

AIDA fa referència a un procés de venda, que ens mostra per ordre les diferents accions d’un procés que arriba a bon port. A la primera part del procés (“atenció”) hem de captar l’atenció d’un potencial client, ja sigui mitjançant un anunci, una trucada telefònica o una altra acció comercial.

La segona part del procés (“interès”) fa més referència als coneixements del producte que no pas a les habilitats de persuasió del venedor. L’habilitat, aquí, consisteix en que el venedor sigui capaç de relacionar les necessitats del potencial client amb els beneficis del producte o servei que està oferint.

En la penúltima part del procés (“desig”), hi intervé la capacitat de persuasió del venedor. Molts compradors poden veure amb bons ulls el producte o servei ofert, però potser, en aquesta part de la venda, no acaben d’estar del tot convençuts, ja que poden desconfiar de l’empresa o del mateix venedor.

Veiem que a  la última part del procés (Acció), és on s’explota la capacitat de “tancament de vendes” del venedor.

Tot aquest procés el podem perfeccionar amb els cursos online que ofereix l’escola de formació de Sabadell ESEC.

Més informació: http://www.esec.cat/index.asp

esec cursos formacio sabadell